Семенівська міська рада
Анонси


ЗДО №3 "Яблунька"

Назад

Заклад дошкільної освіти №3 "Яблунька"


15401, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Новоселиця, 32
тел.: 04659 22351

Директор: Гайова Валентина Василівна

Педагогічний колектив:

Вихователі:
Артюх Віталія Вікторівна
Кузьменко Тамара Анатоліївна
Сем’янова Наталія Василівна

Музичний керівник : Савосько Валентина Михайлівна










ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
№3 «Яблунька»


1. Загальні положення

ДНЗ №3 “Яблунька” функціонує з 1968 року за адресою: вул.. Новоселиця, 32. м. Семенівка, Чернігівської області. Проектна потужність при будівництві 44 місця. Згідно Закону України „Про дошкільну освіту” та вимог, що регламентовані в Статуті, ДНЗ розрахований на 44 місця. Згідно нормативної наповнюваності – 30 місць. ДНЗ працює за 10,5 - годинним режимом, 5 днів на тиждень.
В 2017 році ДНЗ пройшов атестацію відповідно рішення експертної комісії, наказу від 28.04.2017 року №75 Відділу освіти Семенівської Районної держадміністрації .
Дошкільний навчальний заклад №3 “Яблунька” має статус ДНЗ загального типу. У закладі функціонує 2 різновікові групи для дітей від півтора до шести,семи років. Система приміщень дитячого садка відповідає санітарно-гігієнічним вимогам для забезпечення працездатності, правильного фізичного та розумового розвитку дошкільників.
Заклад має водяне опалення, водопостачання та каналізацію на харчоблоці. ДНЗ забезпечує триразове гаряче харчування, харчоблок оснащений необхідним обладнанням; має пральню, підсобні та складські приміщення.
Площа земельної ділянки дошкільного закладу 1,02 га.
На території розміщено 2 групових майданчики, спортивний майданчик, господарський двір,озеленено територію яблуневим садом.


2. Програмове забезпечення освітнього процессу

Нормативно-правова база
Конституція України. (Розділ ІІ, ст. 52, 53)
- Конвенція про права дитини (Преамбула. Частина І, ст. 1,2,6,8,12 –19,28-39)
- Концепція дошкільного виховання
- Закон України «Про освіту»
- Закон України «Про дошкільну освіту» (зі змінами)
- Закон України «Про мови»
- Положення про дошкільний навчальний заклад (зі змінами).
- Положення про інноваційну діяльність дошкільних навчальних закладів
- Базовий компонент дошкільної освіти
- Типове положення про атестацію педагогічних працівників (2010р.) зі змінами 2016 р.
- Статут ДНЗ.
Базові програми:
- «Українське дошкілля», програма розвитку дитини дошкільного віку, Київ-2017


3.Структура навчального року

Навчальний процес організовується педагогами з 01 вересня до 31 травня за основним розкладом занять. З 01 червня до 31 серпня – за літнім розкладом занять.
Канікули в ДНЗ організовуються двічі на рік: у грудні-січні – 4-ий тиждень грудня, 1-2-ий тиждень січня та у березні – 1-ий тиждень.
Впродовж канікул не проводяться навчальні заняття, освітня робота організовується в повсякденній діяльності.
Впродовж 1-2 тижня вересня проводяться навчальні заняття діагностичного змісту, з метою активізації раніше набутих знань та визначення рівня компетенції дітей за різними навчальними предметами. Наприкінці кожного кварталу навчального року, а саме останні тижні листопада, лютого та травня проводяться підсумкові заняття.


4. Кадровий склад ЗДО № 3

В ДНЗ працює 6 працівників, з них
- Завідувач –Гайова В.В. – стаж роботи 37 р.
- Завідувач господарства Шабаліна Н.В.., стаж роботи в ДНЗ – 20 років.
- Старша медична сестра – Дудко К.П., стаж роботи в ДНЗ - 21 рік
- Педагогів – 4,
з них:
- вихователі - 3
- музичні керівник – 1;
- помічників вихователів - 2
- працівників кухні – 1
- працівників пральні - 1
- обслуговуючого персоналу - 7
У 2016-17 році атестацію пройшли 2 педагогічних працівників. З них 1 отримав вищу кваліфікаційну категорію (Кузьменко Т.А), підтверджено «Спеціаліст» (Сем’янова Н.В)


Матеріально-технічна база.

Заклад дошкільної освіти розташований у типовому приміщенні загальною площею 543м2, має харчоблок, пральню, які оснащені всім необхідним технологічним обладнанням.
ЗДО має водяне опалення, каналізацію, водопостачання. Земельна ділянка закладу, на якій розташовано 2 групових майданчики та господарчі будівлі складає 1,002 га.
Протягом серпня 2017 року у дошкільному закладі проведено поточний. За кошти міського бюджету проведено поточний ремонт групових та службових приміщень. Також придбано кухонний та столовий посуд.


6.Організація харчування

На виконання Закону України «Про дошкільну освіту», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах, затвердженої наказом МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227, Постанови Кабміну України від 22.11.2005 р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» у дошкільному закладі організоване триразове гаряче харчування дітей. Відповідальність за організацію харчування несе завідуючий дошкільним закладом. Контроль за якістю харчування покладений на старшу медичну сестру Дудко К.П. З метою забезпечення якості та раціональності дитячого харчування складається і затверджується головним санітарним лікарем двотижневе перспективне меню, у якому враховується сезонне забезпечення продуктами.

Відповідальність за наявність продуктів у коморі та їх якість покладено на завідувача господарства Шабаліну Н.В. Завіз продуктів у ДНЗ здійснюється поставщиками на своєму транспорті. Продукти завозяться залежно від кількості дітей та терміну реалізації, але не рідше двох разів на тиждень. Їх якість підтверджена відповідними сертифікатами. Медична сестра разом з завгоспом та кухарем складає щоденне меню-розклад згідно картотеки страв та натуральних норм для дітей дошкільного та раннього віку. Старша медсестра та завгосп систематично ведуть бракераж готової та сирої продукції. Медична сестра знімає проби готових страв, записує результат у відповідний журнал і дає дозвіл на видачу. Добові проби готових страв зберігаються у окремому холодильнику. Ведеться контроль за дотриманням порційного режиму. Біля вікна видачі розміщено графік видачі їжі, меню-вивіска. У групах для батьків теж вивішується щоденне меню. Кухар харчоблоку дотримуються технології приготування страв. Під час перевірок якості харчування представниками СЕС порушень виявлено не було. Ведуться відповідні журнали обліку. За необхідності діти забезпечуються дієтичним харчуванням.

Під час оздоровчого періоду вартість харчування збільшується на 10%. Харчоблок дошкільного закладу оснащено всім необхідним технологічним та холодильним обладнанням, яке перебуває у робочому стані. У достатній кількості посуду як у групах так і на харчоблоці, весь посуд промаркований. У кожній групі та на кухні у наявності інструкції щодо миття посуду та з охорони праці. У дошкільному закладі створена комісія по контролю за харчуванням, у яку входять вихователі, помічники вихователів, батьки. Членами комісії проводяться рейди на харчоблок, по групам де контролюється закладка продуктів у котел та виконання порційного режиму.
Багато уваги приділяється формуванню у дітей культурно-гігієнічних навичок: користування столовими приборами, серветками, акуратність їжі, навичок відповідної поведінки за столом, тощо. Питання якості та організації харчування розглядаються на виробничих нарадах, нарадах при завідуючій. Керівництвом закладу проводяться вибіркові та епізодичні перевірки як технологій приготування їжі, так і дотримання порційного режиму кухарями та помічниками вихователів. Під час таких перевірок звертається увага на те, як діти з’їдають їжу, що більше люблять, тощо. Всі працівники закладу систематично проходять медичні огляди.


7. Охорона праці та безпека життєдіяльності

В ДНЗ постійно ведеться робота з охорони дитинства, охорони праці, виконання техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм. Всі приписи СЕС та пожежної частини виконані вчасно, крім тих, які потребують фінансування, але й ці питання поступово вирішуються. Здійснюється контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог, проходженням медичних оглядів, дотримань правил внутрішнього трудового розпорядку працівниками ДНЗ. Розроблені відповідні карти-контролю. За результатами контролю, за звітний період, порушень не було. Також постійно ведеться робота з профілактики травматизму дітей та працівників. Порівняльний аналіз стану травматизму невиробничого характеру серед працівників свідчить про збільшення кількості ніж у минулому році не було.

Випадків травмування вихованців у дошкільному закладі з 01.06.2016 рік по 01.11.2017 року зафіксовано не було Беручи до уваги всі недоліки та проблеми, адміністрація дошкільного закладу докладає зусиль для їх подолання, методична служба проводить відповідну роботу щодо подальшого удосконалення освітнього процесу, впровадження інноваційних технологій. І в подальшій роботі колектив буде намагатись задовольнити запити батьків і суспільства щодо розвитку, виховання і навчання дітей з урахуванням вимог сучасності.


Довідка з єдиного державного реєстру.


Свідоцтво про атестацію.


Свідоцтво про державну реєстрацію.


Список працівників на 2016-2017 рік.


Витрати спонсорських коштів у жовтні 2017 року.


Статут Семенівського дошкільного навчального закладу №3 "Яблунька"


За період з 01.11.2017 по 30.11.2017 батьківська плата надійшла в розмірі 5677,86 грн


За період з 01.11.2017 по 30.11.2017 (станом на 30.11.2017) батьківська плата витрачено в розмірі 6021,00 грн

Назад

20 Квітня 2018 10:11

Мапа міста


Погода